donderdag 5 februari 2015

Romantische mini kussentjes

Romantiek zit in de kleine dingen, en ook als decoratie vind ik zo’n romantisch accentje wel mooi. Zo maakte ik een tijdje geleden wat kussentjes. Deze kleine kussentjes zijn vlug gemaakt, de grootte is ongeveer 11 cm, je hebt dus niet veel stof en lint nodig. Ik verzamelde wat restjes stof, kant, lint, pareltjes en knoopjes. En af en toe begon ik dan aan een kussentje te werken. Leuk om te geven, om ergens bij te leggen of op te hangen. De kussentjes met prent zijn gemaakt zoals in dit logje:










Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Vanessa

22 opmerkingen:

  1. Wow! You really kept busy Vanessa! Very beautiful all of the them, these ones and the ones you presented in your previous post!
    You should make some kitchen towels with the french script images :)
    Take care & keep creating!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat romantisch Vanessa, ze zijn heel erg leuk!!! Die witte met sepia opdruk hebben mijn voorkeur, maar ook de mooie roze zijn zeker leuk, ook mooi voor Valentijn!
    Dank je voor je lieve woorden op mijn blog.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi en sfeervol gemaakt weer Vanessa.De kleuren zijn ook weer helemaal mijn ding en ik zit me hier gewoon te verlekkeren aan al die leuke spulletjes :-) Heel knap gedaan.
    Groetjes, Helma

    Vraagje: Ik zie geen email op je blog dus vraag ik hier even een korte vraag. Ik heb een onbehandelde eikenhouten (eet) tafel gekocht van 220 cm. Deze moet nu natuurlijk geverfd worden maar wat kan ik hier nu het beste voor gebruiken? Ik heb wel een email op mijn blog en daar kan ik ook wat meer zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och Vanessa wat maakt jij leuke kussentjes. Ik vind mooie kleur. Het maakt sfeervol in huis. Wat ben jij handig om te maken. Ik vind ze heel leuk.
    Fijne avond.
    Groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel Vanessa Het lijkt allemaal zo simpel als je het door een ander ziet maken of uitleggen .Zelf heb ik ook al enigen ervaringen en ........je weet wel ! Dus : Héél kunstig wat je doet Groetjes ook aan dieje je weet wel wij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt wat zijn ze schattig en romantisch! ♡

    Liefs Daniëlle
    ( thofhuisje.blogspot.nl )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Romantisch genieten, Vanessa..., alweer...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lieve romantische kussentjes, mooi gemaakt hoor!
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ze zijn heel mooi, ze zien er lief en romantisch uit, dat is met liefde gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh dat vind ik heel leuk!!!
    zo schattig om samen in een schaaltje of zo te leggen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat je dus met kleine dingen als deze kussentjes al een sfeer kan bepalen, dus de roamntiek viert hoogtij in huize V.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! Amazing! We´re surprised by the printed photos!

    Greetings!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt ongelofelijk veel talent, Vanessa,
    maar vooral veel geduld. Het is een plezier
    hier op bezoek te komen.

    liefs,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  14. romantisch...is het minste wat je er van kan zeggen Vanessa..

    heel mooi werk en knap gefotografeerd !

    alvast een prettig weekend gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het moet nogal romantisch zijn daar bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Vannesa,dit was zeker een leuk werkje,met prent vind ik mooi!!
    zeker met dat engeltje,,,,,ziet er heel lief uit..........
    Ik wens je een mooi weekend,
    Groetjes Christiene............

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik weet niet waarom maar ..

    ik voel me plots helemààl in valentijnstemming! :-)))

    wondermooie knutselwerkjes, vanessa!!

    fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Waar haal je die leuke ideeen toch steeds weer vandaan?
    Jij kunt van niets iets maken!
    Heel erg sfeervol en romantisch Vanessa!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zijn ze mooooiiii!! De oude 'foto's maken ze super romantisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Vanessa,
    Prachtig, deze kussentjes en zeer romantisch (echt iets voor aankomende Valentijnsdag!!) e3n heel mooi afgewerkt! Ook leuk om ze als geurzakjes te gebruiken met wat potpourri!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh.....wat bijzonder en zo mooi en teer
    Kunnen jouw handen wel stilzitten ;-0 ?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een lief gezicht Vanessa,
    het ziet er snoezig uit bij jou thuis :-)

    BeantwoordenVerwijderen