donderdag 9 januari 2014

Geïnspireerd door....

Het eerste nummer van "Jeanne d'Arc Living" 2014 staat weer boordevol prachtige interieurs en decoratie ideeën.


Ik haal er steeds inspiratie uit.....hoe meubels restylen, dingen combineren of hoe je met brocante spulletjes telkens weer een andere sfeer kan creëeren. En ik probeer dan om al die ideeën op mijn eigen manier toe te passen met de dingen die ik heb. De voorbije dagen ben ik dus weer een hele tijd bezig geweest met het uitzoeken en herinrichten. Fijn toch om thuis gezellig bezig te zijn.... en mijn knusse hoekje is weer klaar :-)











Bedankt voor je bezoekje,
groetjes
Vanessa

19 opmerkingen:

  1. En weg is ie..., de reactie...
    Opnieuw: Gezellig, Vanessa, en o zo mooi... ! Leuk dat er zoveel van 'jou' tussen staat !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij zult je niet vlug vervelen Vanessa..

    dat beeldje spreekt me bijzonder aan

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft inspireren Vanessa, er staan zoveel mooie ideetjes in, met kleine veranderingen kun je die sfeer al aangeven.
    Heel mooi gestyled.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow.. jij hebt het nieuwe jaar al flink in geknutseld hè Vanessa! :-D
    Ik wens je nog heel veel hobby-genot toe in dit nieuwe jaar!
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lief dat paarse doosje Vanessa, dat ken ik ergens van :-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je weet als geen ander hoe je een hoekje knus kan maken, Vanessa.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy this new year, Vanessa!!♥

    Hugs, Marikki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jij weet het steeds zo mooi aan te kleden, t is een gave, echt wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het ziet er allemaal zo romantisch mooi uit bij jou thuis....je hebt er echt een goed gevoel voor....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een sfeer....zucht...steun...zo romantisch !
    Prachtig hoe je dit weer voor mekaar krijgt.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk weer Vanessa!
    Dat je met je eigen spulletjes toch weer iets anders kan creëren!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het heeft ambiance .... stukken beter dan het moderne van deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om zo'n sfeer te creëren in huis, terwijl het buiten guur en ongezellig is. Je zou bijna niet meer naar buiten willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je huis is volgens mij een plekje van puur en puur genieten, van tot rust komen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. jij kan je eigen tijdschrift gaan maken, vanessa! ;-))

    fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alleen de sfeer al die van je foto's afkomt is geweldig Vanessa.
    Heerlijke foto's en ik vind dit zo gezellig!
    Echt een plekje om even helemaal tot rust te komen.
    Echt geweldig.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je weet het altijd mooi te versieren....fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vanessa, ik zit altijd met open mond van verbazing te kijken naar al die mooie dingen die jij uit je mouw tovert. Ik heb er helemaal geen verstand van, maar ik bewonder je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt een grote smaak hoor Vanessa , proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen