maandag 27 januari 2014

Kantkaartjes

Toen ik met deze blog begon, heb ik ook een profiel aangemaakt op Pinterest. Ik heb op Pinterest al zoveel prachtige interieurfoto’s gezien, en elke dag kijk ik even om mooie brocante en shabby chic decoratie te bewonderen. En natuurlijk ook om leuke knutselideetjes op te doen. Zo vond ik ook mooie kaartjes voor het bewaren van lint en kant. Fantastisch wat er allemaal gedeeld wordt tussen bloggers over heel de wereld! Ik heb een paar ontwerpen afgeprint, op karton geplakt en uitgeknipt. De lintjes kregen een nieuw plekje in de met stof beklede doos.... klaar voor gebruik :-)




 



Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Vanessa

19 opmerkingen:

  1. je weet wel waar je ideetjes moet gaan zoeken maar zelfs heb je ook fantastische ideetjes, ik genie hier altijd als ik bij jou kom, voel me tot rust komen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en dan zeggen sommigen nog steeds dat bloggers a-sociaal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. grappig en mooi Vanessa,
    heerlijk dat je er zo lekker mee bezig kan zijn,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie oplossing en lekker overzichtelijk!
    Ik kijk ook wel eens op pinterest maar dan voor recepten.
    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor soortgenoten is zelfs het WWW een klein wereldje.......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk natuurlijk als je zo aan spulletjes die je mooi vindt kunt komen. :-D
    Heb mijn knutselspullen (vnl. potjes acrylverf) simpelweg opgeruimd in een paar wijnkistjes dat ik op z'n kant aan de muur heb gehangen. Zodoende zijn de flesvakken ligplankjes hè. Echt bijzonder is het niet, maar wél handig. Zo mooi de boel opkalefateren zoals jij kunt, kan ik toch niet hehe. Maar verfpotjes hebben ook niet van die mooie kaartjes nodig natuurlijk! :-D
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Landelijk, shabby chic, met een vleugje nostalgie en romantiek ... helemaal mijn stijl. Weer creatief uitgedacht Vanessa :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo'n schattige dingen, om van te dromen,
    geniet er van, lieve Vanessa.

    liefs,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 'k Val in herhaling, Vanessa ! Mooi... Ook heel orde-vol en overzichtelijk !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat staan er leuke ideetjes op Pinterest, ik volg je daar nu ook, heb zelf ook mijn verzameling op Pinterest gezet:) heerlijk om daar rond te kijken.
    Mooi zijn die kaartjes met kant!!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. romantisch.. in het knusse hoekje Vanessa...

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik waan mij in zo'n oud winkeltje, waar de mooiste mercerie verkocht wordt!

    goh, wat is dit mooiiiiiiiiiiiiii! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mijn ma knipte vroeger kartonnetjes en daar draaiden we dit dan om, ook deden we dit met garen. Dit is natuurlijk wel veel mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Vanessa!

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Vandaar dat ik ook even bij jou kom kijken!
    Ook jij hebt een heel gezellig blog!
    Ik ben gelijk maar volger geworden!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het internet kan een bron van inspiratie zijn, Vanessa. Heel mooi en heel vintage zijn deze kaartjes om lint om te spelden. Dat heb je weer fijn gedaan.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi vindingrijk ............is er nog plaats voor die andere 'k bedoel Je weet wel Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je wordt hier toch gewoon vrolijk van :-))))))
    Niet alleen wat je allemaal maakt maar ook hoe je het brengt
    in woord en fotomateriaal. Ik geniet hier gewoon van alles
    wat voorbij komt en wat je maakt. Je hebt je blogtitel dan ook
    heel goed gekozen "Het knusse hoekje" :-))))

    Ik zag op je linkje ook een paar leuke foto's van mijn blog staat Joepiiiiiiii...........

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je ziet op Pinterest idd erge mooie foto´s en ideeën

    BeantwoordenVerwijderen