woensdag 15 oktober 2014

Shabby chic decoratie

De voorbije dagen heb ik wat decoratie aangepast. Ik kan er uren mee bezig zijn om spulletjes die ik heb een ander plekje te geven en zo weer iets anders te creëren. Ik had ook nog een kadertje liggen dat geschilderd moest worden, twee kaarsen en een sleutel kregen een andere look en ik maakte nog een paar nieuwe kaartjes.

Op Pinterest vond ik nog een paar mooie prentjes. Ik plak ze op een stukje karton en werk ze af met kant, lint, bloemetjes, enz…



Dit kadertje kocht ik op de rommelmarkt in Diest.  Ik vind de vorm en de engeltjes heel mooi. Als ik dit eens zou vinden in een maxi uitvoering… wow dat zou top zijn,  maar ik ben al heel tevreden met dit J. Ik heb het geschilderd in de kleur “katoen” en daarna doorgeschuurd.


De effen witte en bruine kaars zien er nu heel anders uit…




Nog een shabby chic hoekje…



Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Vanessa

22 opmerkingen:

  1. van niets maak je iets Vanessa..

    bewonderenswaardig werk

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke keer weer, Vanessa, maak je bi-joetjes... !
    Lie(f)s.
    @Zo lang geleden dat we iets hoorden van Dominic... Hopelijk niets mis ?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeeeeeeel mooi Vanessa, ik klink als een kapotte plaat maar 't is niet anders:-) zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig zeg mooi werk kan je leveren zo ,het past ook heel mooi bij mekaar vind ik ook mooi zacht zo
    groetjes antony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met bewondering heb ik gekeken.
    Ik vind het heel mooi geworden.
    En het is inderdaad een mooi kader en gepimpt veel mooier geworden!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een camée op een kaars, hoe verzin je het ?
    Maar het totaal is steeds prachtig en zo goed passend bij elkaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ongelooflijk hoe jij daar mee bezig bent, en het is allemaal even mooi.....maar het is niks voor mij want ik veeg niet graag stof.....;-)(al vindt ik het heel mooi hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie bezigheid heb je
    die kaarsen zijn wondermooi!! die zal je vast niet laten branden, zou ook gevaarlijk zijn met het kant er rond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij kom jij soms hoekjes tekort ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er, zoals altijd, weer prachtig uit!
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn Vanesssa ,dat je elke keer een nieuw hoekje weet te creëren.
    En zo verveeld het nooit...misschien mag je ook bij familie en vrienden
    de boel eens op pimpen......
    Ik wens je veel plezier met het creëren.
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Buitengewoon mooi en zo verscheiden.
    Heb je ooit een opleiding gevolgd, Vanessa?
    Of is het allemaal eigen creaties?
    Staat jullie woning nu in Limburg in plaats van in Herselt?
    En wat met een tuin, ik zie Dominic niet meer.

    groetjes aan beiden,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn de prentjes mooi Vanessa, op die manier maak je in een handomdraai iets heel unieks.
    Ik geniet iedere keer van je creaties.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. creatief ben je in ieder geval en het resultaat mag gezien worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als ik uren de tijd had ging ik ook lekker fröbelen en dan maar hopen dat er net zulke mooie creaties uit mijn handen komen als bij jou. Schit-te-rend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie spulletjes, Vanessa. Vooral de kaarsen vind ik heel mooi gedaan, zo wordt een "gewone" kaars heel bijzonder. Ik kan ook uren bezig zijn met alle decoratiespulletjes en alles weer eens anders combineren en opnieuw neerzetten... Ideaal voor als het een dagje niet zo'n mooi weer is nu!
    Fijn weekend, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooie hoekjes "droombeelden " Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het blijft gewoon steeds weer verbazingwekkend Vanessa.
    Super zoals jij steeds weer iets "nieuws " laat zien.
    Ik vind het werkelijke fantastisch :-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. elke foto is een prachtig stilleven en dan te weten dat jij dat allemaal zelf gemaakt hebt ..
    chapeau, vanessa! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So lovely...I work with Arianna Pilone, she loves shabby style and in April his house will be on Casadasogno an italian magazine... her blog ... petalisogni.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit ziet er heel erg leuk uit in een woonkamer of tuin. Ik ben zelf namelijk van plan om mijn huis eens wat anders te laten ogen!

    BeantwoordenVerwijderen