maandag 2 december 2013

Romantisch wit

Vandaag laat ik jullie wat foto’s zien van de decoratie op de halkast. Meestal is deze ingericht in een wat meer landelijke stijl, maar momenteel is het “romantisch wit”. Binnenkort moet deze plaatsmaken om wat kerstsfeer te creëren, daarom heb ik er nu nog wat foto’s van genomen. Ik hou van de kleur wit, zeker in combinatie met beige en roze accenten, en  brocante meubels. Ik gebruik vooral “schelpwit” (uit de Ambiance collectie van Levis), dit is een heel warme tint. Het beeld van het meisje kreeg ik 21 jaar geleden cadeau van mijn ma toen ik ging samenwonen met Dominic. Sommige dingen blijf je door de jaren heen mooi vinden, al heeft het natuurlijk wel al een 'wit' tintje gekregen :-) 










Bedankt voor je bezoekje
groetjes,
Vanessa 

13 opmerkingen:

  1. Ik droom weg....op deze mooie warme witte wolk.
    Als je hier om een hoekje kon kijken....zag je....ook alles wit ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een héél knus hoekje, Vanessa... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi is dat Vanessa....

    en je hebt het met klasse in beeld gebracht..

    prettige dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van de halkast heb je een juweeltje gemaakt, Vanessa. Zou zeker niet misstaan in een romantisch kasteel. Maar misschien wonen jullie ook wel in een romantisch kasteel ?
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wah zeg Vanessa, hoe wondermooi is het toch daar bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo mooi Vanessa
    jij hebt oog voor details
    mssch kan je de foto van het koppeltje vervangen door een foto van jou en dominic maar dan in retro stijl gemaakt, of mssch is dit eentje van de grootouders

    BeantwoordenVerwijderen
  7. alles is perfekt op elkaar afgestemd!

    een fantastisch geheel, vanessa! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet er goed uit en het past zo goed bij elkaar, het zijn één voor één hebbedingetjes.
    Maar bij mij zou het niet passen, ik zie nogal graag ruwe dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk hoekje Vanessa, en vooral
    bij foto 4 en 7 ben ik even blijven hangen :-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow je hebt kennis van zaken om dingen bij mekaar te zetten en te decoreren. Daar heb ik geen kaas van gegeten maar jij des te meer!

    BeantwoordenVerwijderen