dinsdag 6 mei 2014

Belantika

Vorige week zondag heb ik een bezoekje gebracht aan vintageshop Belantika in Lubbeek. Je vind hier brocante meubels, antiek, 2de hands, retro en vintage. 






Fijn om  hier eens rond te snuffelen, ook interessant als je op zoek bent naar oude boeken, oud speelgoed of retro spulletjes met net dat tikkeltje extra. Ik had zondag iets te weinig tijd, en in dergelijke shops is het toch leuk om even de tijd te nemen om alles eens goed te bekijken. De eigenaars lieten me weten dat ze heel dikwijls andere spulletjes hebben, dus ik ga zeker nog eens langs. De link naar de site vind je hier.



Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Vanessa

23 opmerkingen:

  1. Wat leuk om daar rond te kijken en te snuffelen, daar word je vast `hebberig` van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om te zien Vanessa, het roept herinneringen op :-)
    wat een grappige dingen om te zien hé

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt zo'n winkel om heel wat in rond te kunnen lopen.
    Het levert wel allemaal oude herkenbare beelden op!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat moet een Walhalla zijn Vanessa!
    Heerlijk snuffelen tussen de oude spulletjes!
    Vooral het oude bureautje vind ik erg mooi ;-)

    Groetjes Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker retro allemaal, je handen zullen vast jeuken!
    Toch ogen de laatste foto's nog mooier omdat ze in sepia-kleur zijn afgebeeld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi !! Wanner een shop in ................................Je weet wel !! Jij bezit toch ook heel veel mooie dingen ! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tijd van toen, Vanessa... Mooi hé !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Vanessa zo,n bezoekje je kijkt je ogen uit
    en jij gaat zeker met mooie spulletjes naar huis
    ik denk dat jou handen jeuken dat je graag iets wil op knappen.
    Veel plezier met waar je mee bezig bent.
    Groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja, in winkels als deze geraak je niet uitgekeken, eh! :-))

    wat een knappe serie heb jij ervan gemaakt, vanessa!!
    in sepia wordt het helemààl oud, eh! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dus zeker eens terug gaan als je meer tijd hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga thuis ook eens een stoel op een kast zetten. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een bezoek aan zo'n winkel is een beetje terug keren in de tijd. Prachtige dingen waar jij zeker jouw gading in zou kunnen vinden, Vanessa.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sunlightzeep....waar is de tijd :-) Die stukken zien er nog nieuw uit, wist niet dat die nog verkocht werden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. dat doet me aan vroeger denken Vanessa...

    knap in beeld gebracht

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie spullen zeg, een winkel waar je heerlijk
    kunt rond kijken en je slag kunt slaan..prachtig.
    Bedankt voor het adres.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. nostalgie
    daar geraak je niet uitgekeken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oh, zo'n weegschaal, ik ben daar gek van, hier heb ik er zelf eentje staan van een snoepwinkel.
    Mooi om daar eens rond te snuisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vroeger ging ik regelmatig naar rommelmarkten en dit soort zaakjes rondstruinen.
    Nu niet meer, in de vakantie toch eens ..............

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Vanessa,

    Dat bureautje is echt een juweeltje, ik zie veel mogelijkheden.

    Groeten,
    Theo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is ook heerlijk om in dat soort winkeltjes te snuffelen, alleen zie ik dan veel te veel mooie dingetjes. Helaas ben ik niet zo handig als jij met de make-overs maar ik mag het wel graag zien :-)

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik zag al direct een zetel staan die me beviel,
    maar....waar moet ik hem zetten?
    Ik laat het verder maar aan jou over, Vanessa,
    jij bent toch de artieste in het vak.

    lieve groetjes,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gezellig zo'n winkeltje om rond te neuzen...fijne zondag Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen