dinsdag 15 april 2014

Paasdecoratie

Bijna Pasen….dit jaar wilde ik in de hal paasdecoratie in pastelkleurtjes. Ik heb nog genoeg eitjes van de vorige jaren, alleen niet in de juiste kleuren. Dus haalde ik even de knutseldoos en de verfborstels boven J. Een paar beige eitjes zijn versierd met verschillende soorten lint, en gele eitjes werden geschilderd in roze en lichtblauw. En natuurlijk kon ik het niet laten om ook een paar andere kleine spulletjes wat  pastelaccentjes te geven J.





En dan laat ik jullie ook nog graag een beetje paasdecoratie zien uit de woonkamer. Daar koos ik deze keer voor wat meer cottage sfeer…. dus overal iets anders om in huis volop te genieten van de paassfeer.



 

Ik wens iedereen heel fijne en gezellige paasdagen!
Bedankt voor je bezoekje,
Groetjes Vanessa

24 opmerkingen:

  1. dat kan niet anders dan dat het knusse en gezellige paasdagen worden bij jullie
    t ziet er heel lieflijk uit weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een gezellige pasen zo te zien !! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent al klaar,....ik moet er nog aan beginnen.
    En vrijdag komen onze kleinkinderen uit Afrika aan.
    Dat is de eerste keer (op 9 jaar) dat ze met Pasen bij ons zijn.
    Ik ben nieuwsgierig hoe ze dat gaan ervaren.

    Heel mooie spulletjes heb je weer gemaakt, Vanessa.

    fijn Paasweekend,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die zachte kleurtjes en die verschillende hoekjes.
    Ik vind het vogelslingertje ook heel leuk.
    Het geeft mij altijd meer het gevoel van lente en nieuw leven dan van Pasen.
    Een mooi Lentefeest, en je hebt het mooi aangekleed!
    Wens jou ook fijne dagen toe!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ontzettend leuk gedaan Vanessa , het is een paaswonderland in jullie huis:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die paasdagen kunnen bij jullie niet meer stuk Vanessa..

    heel sfeervol werk en knap op de plaat gezet..

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik heb hier wat inspiratie opgedaan voor de paasdecoratie.
    Het wordt al snel zo kinderachtig met felle kleuren, maar dit vind ik mooi die zachte tinten!
    Thanks!
    Liefs Petr@

    BeantwoordenVerwijderen
  8. TOP weer
    En zo smaakvol....
    Kan je niet in Nederland een filiaal openen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat weer mooi gedaan Vanessa. ik vind die pasteltinten heel goed bij Pasen passen. Ik wens jou ook alvast hele fijne en gezellige Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe gezellig, Vanessa...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die pastelkleuren zijn heel mooi. Pasen associeer ik met vooral geel maar volgend jaar (nu is het te laat) zal ik eens veranderen van kleur. Leuke en bruikbare tips vind ik hier dikwijls ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De eitjes zijn er, de kippen broeden, de paashazen zijn er ook klaar voor, en de schaapjes kijken ook verwachtingsvol toe, ik zou er niet raar van opkijken als er kuikentjes tevoorschijn komen.
    Maar als iemand op zijn paasbest is, ben jij het wel..... (-: top gedaan weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de paasklokken gaan zondag uuuuuuuuuuren boven je huis hangen, vanessa, om al dat moois te bewonderen!

    schitterend!! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. amai, de eitjes zo mooi bewerkt, het geheel oogt heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie sfeer is dit, heerlijk al die pastelkleurtjes.
    Je eitjes zijn ook heel erg mooi.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb je dat weer mooi gedaan , bij jou schittert pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Vanessa,hier komt Pasen al heel dicht bij......
    je geeft de paassfeer hier mooi weer en.... met zorg gemaakt
    De piep kleine paashaasje die zien er wel heel lief uit...
    Ik wens je vrolijke en gezellige Paasdagen.
    Een paas groetje Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Vanessa,

    Je hebt een hele mooie blog en de paasdecoratie ziet er erg mooi uit. Heel mooi passend in stijl allemaal! Als je het goed vindt, verwijs ik er op mijn eigen blog (http://leukmooilief.blogspot.nl/) ook naar, aangezien het erg inspirerend is!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pasen is voor jouw knutselhanden waarschijnlijk een ideaal thema. Je hebt het in ieder geval weer heel knap gedaan. Knus en gezellig wordt het daar zeker, bij jullie.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ongelooflijk hoe jij dit allemaal zo mooi krijgt. Ik zit weer vol bewondering te kijken en genieten.
    Geniet van de paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo te zien worden het heerlijke en gezellige paasdagen bij jou, geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wens je een gezellig Paasfeest xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo ontzettend leuk deze versieringen Vanessa.
    Echt heel mooi, knus en feestelijk.
    Sorry voor mijn late reactie maar ik had toto afgelopen vrijdagmiddag geen internet!
    Nog hele fijne Paasdagen.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Er even tussenuit? Geniet er van.

    liefs,
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen