maandag 13 januari 2014

Een beetje kleur

Vorige  week ben ik druk bezig geweest….  Dozen ingepakt met spulletjes voor de rommelmarkt (we zijn namelijk van plan om eens deel te nemen ipv te bezoeken), en de nieuwe decoratie klaargezet om deze week aan verder te werken. En ik heb ook nog dingen bij elkaar gezocht die ik langere tijd niet meer gebruik, om te kijken of ik daar misschien nog wat mee kan doen. Dit kadertje is zoiets…  het is wit geschilderd, maar toen in de doos “nog afwerken” terecht gekomen.



Ik had nog een heel klein beetje groene verf over van een tester. Hiermee schilderde ik eerst een paar houten bloemetjes en een hartje.


Bij het kadertje is het middelste vakje groen geschilderd. De groene bloemen kwamen op de witte achtergrond en het witte hartje op de groene.


Een bakje kreeg eveneens een groen accent en rond het theelichtje plakte ik een groen lint (stukje wit lint dat in dezelfde kleur is geschilderd). Nog veel te vroeg om aan te denken natuurlijk, maar ik krijg toch meteen lentekriebels bij het zien van dit frisgroene kleurtje :-).





Bednakt voor je bezoekje,
groetjes 
Vanessa

15 opmerkingen:

  1. kijk zo doe je dat van niks iets maken :-)
    erg leuk weer Vanessa, veel geluk op de rommelmarkt, ik wens je een goeie verkoop,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad heel leuk Vanessa! Het lijkt wel lente!
    Je zal vast heel goed verkopen op de rommelmarkt, want je hebt zulke leuke spulletjes!
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooi fris lentetafereel, weer knap bedacht en uitgevoerd!
    succes met de rommelmarktverkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo leuk Vanessa.
    Ik heb groene vingers
    maar jij hebt toverhanden.

    mooi en veel geluk op de rommelmarkt!
    ria39

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lente bij Vanessa... ! Mooi werk weer !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind ik echt een mooie kleur....zo sprankelend en veelbelovend en met wit combineert het prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn complimenten met je creativiteit... top !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je bent wel heel creatief bezig Vanessa..

    veel succes gewenst
    ..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie groen accenten Vanessa, leuk om te zien wat die kleur doet met kleine
    spullen, het geeft een heerlijk lentegevoel...nog even wachten en het is alweer voorjaar hoor.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja, het begint hier meteen te kriebelen met dat frisse groen erbij, vanessa!

    dit is weer enorm mooi bedacht en vooral uitgevoerd! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je bent echt wel goed bezig, je haakt zelfs kantjes aan je potjes. Dit lentegroen zie ik wel graag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De lente begint duidelijk al te kriebelen ten huize Vanessa. Dat groene accentje doet het em helemaal. Ik wens je veel succes op de rommelmarkt. Hoewel 'rommel' geen goed woord is voor die mooie spulletje van jou.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Vanessa,
    wat ontzettend leuk weer en dat groen met wit deed me ook gelijk aan madeliefjes in het gras denken :-) Ook zo leuk dat groen kistje ernaast met die flesjes erin. Heel mooi bijpassend setje met het kadertje en het theelichtje. Echt gaaf wat jij er allemaal van weet te maken en nog leuk ook :_)
    Ik benieuwd wat je allemaal gaat verkopen op die rommelmarkt en.... wat jij daar weer voor terug koopt hihi...
    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je zou op een braderie ook hoge ogen gooien ( en een goede winst maken) met de spulletjes die je zo allemaal bij elkaar knutselt hè.. als je er zelf geen plaats meer voor hebt of je wilt eens wat anders. Denk dat er heel veel mensen verbaasd zouden staan als ze te horen kregen dat je dat zelf allemaal maakt.. het is echt knap vind ik!
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dit weer knap en verfrissend aangepakt!

    BeantwoordenVerwijderen