maandag 18 november 2013

Brocante rekje

Al een hele tijd waren er plannen om een nieuwe blog te beginnen, en vandaag is dan eindelijk de start! Een eigen plekje om mijn passie te delen voor brocante en alles wat te maken heeft met creatief bezig zijn in huis. En natuurlijk ook al het leuke vóór dat die spulletjes je thuis bereiken….het zoeken  op rommelmarkten naar dat ene speciale kastje of potje, bezig zijn met het restylen van een oud kastje, enz… 
Dit zijn  een paar foto’s van het houten rekje op onze tafel. Gevonden op een rommelmarkt in Aarschot en geschilderd in ‘sepia’. Het kadertje was oorspronkelijk goudkleurig en schilderde ik in ‘schelpwit’ met een vleugje ‘oud roze’. Het suikerpotje is van het koffieservies van mijn grootmoeder. Bovenop het rekje staat een oud stukje hout waar ik tekst en lint heb op gezet. En zo werd mijn brocante rekje helemaal compleet J





Bedankt voor je bezoekje.
groetjes,
Vanessa

7 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan! Veel plezier met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé..., Vanessa-lief, hoe fijn je terug te zien in Blogland ! Véél succes !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat gezellig Vanessa, en dubbel plezier als je dat zelf zo mooi kan opknappen
    leuk je terug in blogland te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er zo mooi uit , zo rustgevend ook , zo ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar het voelt zo goed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. veel succes met de start van deze blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hele log doorgescrold en ik heb, net als van die meubeltjes bij D, genoten van al dat moois.
    Erg sfeervol en zo mooi `AF` is alles....zucht....;-0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Vanessa, allereerst bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Ik heb de uwe met bewondering bekeken. Wat zijn er leuke dingen te zien, ideaal als decoratieinspiratie ;-) en wat ben jij verdomd handig....amai. Ik kom hier zeker nog eens neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen